بازنده .....

بازنده .....

من نمیتونم بخوابم چجوری تو خوابه خوابی
میشه عاشقت بمونم ؟ چه سوال بی جوابی

من فراموشت نکردم تو فراموشم که کردی
این همه واسه تو مردم تو یه بارم تب نکردی

عمر این روزا کوتاست خوشی همین دورو براست
هر چی غصسست مال من خنده ها مال شماست

کاش میدونستی چقدر تو دلم جات خالیه
دیگه باورم شده زندگی یه بازیه

من و شرمنده نکن ... من و شرمنده نکن
نه دیگه بیشتر از این من و بازنده نکن ...

تو کجایی که ببینی چه سیاهه روزگارم
دل به هیچکسی ندادم با اینکه تو رو ندارم

من از این زمونه سیرم شاید این روزا بمیرم
تو قشنگ تر از همیشه من همون جوون پیرم

 

عکس های عاشقانه ی بهار 93



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, ساعت 7:3 توسط neda